X-Games Oslo 2016!

Martynas 26/11 2015 11:55

Hej alle!

Som nok mange af jer ved (dem der interesserer sig for den slags :)), så bliver der afholdt X-Games i Oslo i 2016, mere præcist fra den 25. tom. den 28. februar (http://xgames.espn.go.com/xgames/oslo/article/13550379/espn-tv2-announce-x-games-oslo-february-24-28-2016). Så vidt jeg kan læse mig frem, er der dog "kun" nogle af X-Games discipliner, der vil konkurreres i: Snowboard SuperPipe (m/k), Ski SuperPipe (m/k) & Snowboard og Ski Big Air (plus er der noget Skateboard (!)). Der kommer de største navne, og I kan se listen af de inviterede ESPNs hjemmeside (linket ovenover). Billetter sættes til salg den 1. december, hvor der også vil blive offentliggjort resterende atleter.
Jeg skriver, da vi er 2 stykker, der skal der over. Det er sq ikke så tit at den slags sker så tæt på Danmark. Jeg vil derfor kaste bolden i luften og spørge om der evt. er flere der har lyst til at tage derover:). Det er sjovere hvis der flere, og kan muligvis gøres lidt billigere hvis man er flere. Transport til Oslo koster ikke det store og der er mange alternativer (bus, fly, Oslobåd, bil). Vi havde tænkt at køre i bil, men siden vi ikke har fået skiftet til vinterdæk i år :) (og regner ikke med at gøre det), så vil vi kigge på andre alternativer. Det er nok logi i Oslo, der bliver dyrest.
Så hvis der er nogen der er frisk, smid lige en besked, så måske kan vi arrangere noget sammen. P.S. Jeg er fra KBH.

mvh Martynas

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

Peter 08/02 2016 13:45

Sv: X-Games Oslo 2016!

Hej,

Jeg er journalist på Politiken og skal dække X-Games d. 24-28 februar. I den forbindelse leder jeg efter nogle danskere, der skal deltage i festlighederne i Oslo.

Må jeg evt. kontakte én af jer i den sammenhæng?

I er mere end velkomne til at skrive til mig på peter.sinnbeck@pol.dk

Mvh Peter

Brian Lund 26/11 2015 17:57

Sv: X-Games Oslo 2016!

Jeg har allerede købt billet til om lørdagen (big-air)! Synes big air er den fedeste af de discipliner de har med i Oslo, men aller helst ville jeg gerne have set slopestyle! Har kun købt til om lørdagen da jeg overvejer måske at tage til Norefjell eller et af de andre steder i nærheden et par dage først og så se X-games. Synes også det bliver lige dyrt nok hvis jeg skulle have alle 4 dage, i pre-sale 440 + 340 + 340 + 340 NOK... Måske der kommer en samlet billet for alle 4 dage her til den 1. december?

Jeg har ikke lige fundet ud af transporten endnu, jeg venter lige på om der er nogle af mine kammerater der vil med.

Martynas 27/11 2015 09:34

Sv: X-Games Oslo 2016!

Hej Brian,

Hvor har du købt i pre-sale? Jeg afventer dog den 1. december. Det bliver nok også billigere :).
/Martin

Brian Lund 27/11 2015 18:27

Sv: X-Games Oslo 2016!

Silje Norendal delte et link til det "hemmelige" pre-sale på hendes facebook!

Jeg tror nu ikke det bliver billigere, hvis du er heldig kan det være prisen bliver den samme... ;)
Men hvis der kommer en 4-dages billet kan det da godt være at det bliver billigere end 4 enkelte dage.

Martynas 29/11 2015 10:18

Sv: X-Games Oslo 2016!

Tak for info Brian. Det er lidt svært når man ikke bruger facebook selv :D. Men nu har vi også købt billetter igennem hendes link. Vi har købt til 3 dage (gider ikke skateboard;)). Så det bare dejligt :)!.

Martynas 02/12 2015 10:32

Sv: X-Games Oslo 2016!

Vil bare sige, at det hvis ikke du har set, er billetterne billigere, og der er en samlet weekendbillet. Vi havde jo købt dagsbilletter, hvilket kostede omkring 1000 kr. Men siden weekend billet kun koster lidt over 700 kr, kan man spare 300 kr. Så jeg kontaktede Billetportalen.no, og fik refunderet pengene og har nu købt weekendbilletter istedet for :). Bare til info :)

Brian Lund 02/12 2015 10:42

Sv: X-Games Oslo 2016!

Super service må man sige!

Jeg så godt i går at nu kunne man få weekend billet (fredag-søndag). Men en-dags billetterne koster stadigvæk det samme.

Jeg har fået en kammerat med nu, så nu er vi 2, har stadigvæk ikke helt fundet ud af om vi kører eller flyver :)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen