Working holiday visa Canada

Julie Rosendal Andersen 27/02 2015 04:35

Hej. Er der nogen der kan hjælpe mig med et link så jeg kan søge det canadiske working holiday visa for næste års vintersæson? Jeg kan ikke finde noget brugbart når jeg søger, er det fordi vinduet ikke er åbent endnu? Er der nogen hjælpsomme sjæle som kan hjælpe mig? :-)

Kommentarer:
Der er i alt 9 svar i denne forumtråd.

Kasper Jakobsen 02/04 2015 04:10

Sv: Working holiday visa Canada

Dennis: Jeg har haft fat I ham og han siger, at de er forsinkede i år, så hold øje med hjemmesiden. Pludselig er de ude og han mener de ryger hurtigt i år fordi den Canadiske regering ændrer ordningen, så det kan blive sidste år med working holiday i Canada for danskere...

Kasper Jakobsen 27/02 2015 05:12

Sv: Working holiday visa Canada

Hej Julie

Du kan læse mere på min nystartede hjemmeside www.blivskibums.dk som er sat i værk netop for at hjælpe folk som dig.

Jeg er selv i Whistler, Canada lige nu, som skibums så jeg kan hjælpe dig med en hel masse hvis du har nogle spørgsmål.

Sæsonen for uddeling af dette års working holiday visaer begynder først henne omkring midt marts mener jeg, men der er ca. 400 af dem og de plejer først, at udløbe omkring august, så du har masser af tid. Så hop ind på www.blivskibums.dk og læs lidt om det i mellem tiden


// Kasper
www.blivskibums.dk

Julie Rosendal Andersen 27/02 2015 09:13

Sv: Working holiday visa Canada

Mega fedt! Tusind tak! Jeg er forresten på sæson i Japan i øjeblikket som skilærer, jeg så du manglede nogle inputs til din hjemmeside! Hvis du har brug for hjælp, skal du være velkommen til at smede en mail!
Hilsen Julie 😊

Kasper Jakobsen 02/03 2015 02:22

Sv: Working holiday visa Canada

Håber du kan bruge det! Det ville være rigtig lækkert at få en beretning fra dit ophold i Japan, hvis du ikke har noget imod det. Du kan evt. kontakte mig her: kmj281094@gmail.com

Kasper Jakobsen 05/03 2015 04:14

Sv: Working holiday visa Canada

Hej igen Julie.

Du skrev, at jeg bare kunne smide en mail.

Hvad er din mailadresse? Kan ikke lige finde den nogen steder

Julie Rosendal Andersen 05/03 2015 05:16

Sv: Working holiday visa Canada

Sorry, glemte helt at svare tilbage! Min mail er Julie.rosendal@hotmail.com. Hvis du har nogle specifikke spørgsmål om japow kan du bare spørge, men ellers kan jeg lige skrive en lille opdatering omkring det når jeg fåe tiden til det 😊

Kasper Jakobsen 05/03 2015 06:32

Sv: Working holiday visa Canada

Har kastet en mail din vej :-)

På forhånd tak for hjælpen

Dennis 23/03 2015 17:42

Sv: Working holiday visa Canada

ER der nogen der ved om der bliver åbnet for ansøgninger snart?

Der står bare som der hele tiden har gjort:

Description: The Working Holiday category is designed for Danish citizens who intend to travel in Canada and who wish to find temporary paid employment to help pay for their stay (up to 12 months).
Quota: 0
Status: This category is now closed.

Kasper Jakobsen 30/03 2015 20:11

Sv: Working holiday visa Canada

Hej Dennis

Jeg har kontaktet Working Holiday Club på dine vegne (det er dem der stod for min rejse til Canada). De burde kunne svare på det :-)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen