Rejseforum - Skiudstyr - Debat: Twintip ski

<< Forrige: Ski til semierfarenNæste: Længden af en twintip? >>

Twintip ski - skrevet den 21/2 2008 - 08:12
Emil Rauff Hansen
Er K2 silencer en bedre ski på pisten end K2 public enemy??
Altså er den mere stiv??
Og hvad kan i ellers anbefale af twintip ski??
Har stået 12-15 uge.. Kan godt lide at køre stærkt, men kan også godt lide at lege i parken og i offpist..

Twintip ski - skrevet den 21/2 2008 - 15:30

Dage på ski: 109
Pudo
Jeg købte K2 Fujative sidste år og er utroelig glad for den..
Kører for det meste på røde og der kan skien sagtens følge med i både store og små sving og i parken er den også super...

Offpist har jeg dog ikk testet den på..

Men på mange ski steder er der mulighed for 5 euro ca at prøve de ski man vil i en time eller lign... sån fandt jeg frem til mine...

Min side: www.skisport.dk/minside/Pudo
Twintip ski - skrevet den 21/2 2008 - 16:57

Jvinther
Silencer er den del bedre end PE.
Men hvis du er viild med fart, park og lidt pudder skal uden tvivl købe pulic enemy.
Har kun prøvet den nogle enkelte ture på pisten, hvor jeg ikke syntes den var særlig god..

Min side: www.skisport.dk/minside/Jvinther
Twintip ski - skrevet den 21/2 2008 - 18:35
Emil Rauff Hansen
Hej Jakob...
Hvilken ski vil du så anbefale, at jeg køber??

Twintip ski - skrevet den 21/2 2008 - 19:50
Bressay
Kort og godt. HEAD MOJO 80... tag et kig på denne ski. Super allround ski efter min erfaring!

Min side: www.skisport.dk/minside/Bressay
Twintip ski - skrevet den 22/2 2008 - 07:43
Simon Stenbæk
Køb dig dog nogle rigtige ski.

Twintip ski - skrevet den 6/3 2008 - 11:15
Rasmus-Johannesen
Hejsa

Jeg ville helt klart vælge Silencer frem for PE.

Jeg har et par Salomon Dumont 176 cm og et par Fischer Habit 168 cm til salg. De skal udelukkende sælges fordi jeg skal på jordomrejse og ikke kommer på ski de næste 2 år :-(

Dumont er en rigtig fed ski der generelt er stivere end de fleste tt på grund af dens trækerne. Skien er både rigtig god på pisten og i parken. Fischer Habit er en True TT ski og er rigtig god til switch hop osv. Det er en ski lavet til pipen, hvilket gør at den også er en stivere TT som igen giver bedre performange på pisten. Jeg har aldrig haft problemer med at følge med mine venner på pisten selvom de kørte på piste ski, men jeg kunne til gengæld en masse de ikke kunne :-)

Mail rasmus@johannesen.net eller ring 51 26 76 40 hvis du er interesseret.
Mvh
Rasmus

Min side: www.skisport.dk/minside/Rasmus-Johannesen

<< Forrige: Ski til semierfarenNæste: Længden af en twintip? >>

Til side 90 af "Skiudstyr" - Til forsiden af "Skiudstyr"

Populære sider på Skisport.dk netop nu!

SkiShoppen - restsalg
Find skirejser og restpladser
Grupperejser
Køb & Salg
Lande

Tilmeld nyhedsbrev og vind lækkert skisæt

Få gratis nyhedsbrev med tips og tricks, artikler og tilbud - tilmeld dig nu og deltag i konkurrencen om et lækkert skisæt fra SkiShoppen!

Tilmeld nyhedsbrev og vind

Populært i Skishoppen
Til toppen Til toppen Tilføj siden til dine favoritter Bogmærk! Tip en ven om denne side Tip en ven Tilmeld dig vores nyhedsbrev om skirejser og skiferie med spændende nyheder, artikler, tilbud, nyttige tips Nyhedsbrev Bookmark and Share