Søger lejlighed i Østrig

Sebastian Laursen 24/08 2014 22:50

Hej vi står 2 drenge på 18 år som rigtig gerne vil afsted d. 26 december til østrig på ski.
Vi har kigget lidt på Mayrhofen el. Bad Gastein... Men vi tænkte om det at leje en privat lejlighed i en uges tid kunne betale sig.
Det SKAL selvfølgelig ikke være de nævnte steder. :-)
Og hvordan er sneen normalt i østrig på den tid af året?
Vi er lidt i tvivl om hvorvidt det er et sats, at tage afsted der

Håber i kan hjælpe!

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Patrick Nielsen 26/08 2014 13:46

Sv: Søger lejlighed i Østrig

Lejlighed til 2 pers. bliver ofte svæt at finde, da man meget ofte vil komme til at betale et tomsengstillæg da lejlighederne mest er beregnet til 3-4-5 eller flere.

forsøg evt. at kigge efter et af de billige hoteller i Bad Gastein. Her kan jeg blandt andet anbefale Club TNT som ligger tæt på liften/byen. Det er ikke et prangende hotel, men der er de ting man har brug for, og det hele virker. Jeg kan ikke huske hvilket rejseselskab der udbyder rejser dertil, men sidst jeg var der rejste jeg med Thinggaard Rejser. Prøv at skrive/ringe til dem, så er jeg sikker på at de vil hjælpe.

Lina Selander 02/09 2014 15:03

Sv: Søger lejlighed i Østrig

Hej!

Vill ni hitta en privat lägenhet i Bad Gastein tipsar jag om att kontakta Ander Broman. Han hyr ut lägenheter.
Mejl:
office@snow-star.com

Vill ni bo på hotell med all inclusibe rekommenderar jag också Club TNT!
1 veckas boende, frukost och kvällsmat, liftkort och resa t/r går på ungefär 4000-5000. Överkomligt pris!

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen