Skisafari Canazei

Charlotte 20/08 2014 13:15

Hej,

Jeg overvejer at tage på denne tur i uge 3 eller 11. Er der andre der ligeledes overvejer det, eller måske allerede har booket?

mvh
Charlotte

Kommentarer:
Der er i alt 10 svar i denne forumtråd.

Henrik Palmgreen 04/10 2014 13:10

Sv: Skisafari Canazei

Jeg glæder mig til at se jer Charlotte og Vibeke. :) Jeg kommer til at være guide på en del af skisafarierne for Trier Ski i den kommende sæson.

Kalle 22/08 2014 15:53

Sv: Skisafari Canazei

Hej Charlotte

Du kan sagtens tage på skisafari alene og få en fantastisk oplevelse.

Mange af gæsterne som tager på skisafari er enten par eller rejser alene.

Der er plads til 14 gæster på skisafarien.

Mvh
Kalle

Charlotte 25/08 2014 06:56

Sv: Skisafari Canazei

Hej Kalle

Det var også bare mere for at se om der var andre herinde som overvejde skisafarien. Altid hyggeligt hvis man kender nogen lidt i forvejen :-)

Hvilken uge er så bedst at tage - ved du det? Uge 3 eller 11 - uge 5 er muligvis også en mulighed for mig

Hilsen
Charlotte

Kalle 26/08 2014 17:50

Sv: Skisafari Canazei

Hej Charlotte

Ja det kan du have ret i ;-)

Uge 3 er der nok koldest og derfor "bedst" sne mens solen normalt er mere fremme i uge 11.
Så det er lidt om til hvad du mest er til :)

Du er altid velkommen til at kontakte mig direkte - kalle@trierski.dk

Hilsen
Kalle

Tom Jensen 27/08 2014 09:49

Sv: Skisafari Canazei

Hej Charlotte

Har også kigget på skisafari i Canazei. jeg kender en del af områderne da jeg har været i Canazei en del gange og tager måske selv afsted og kan så løbe det jeg vil. Er nogen interesseret i selv at tage afsted kan vi måske finde ud af noget

Mvh
Tom

Rasmus Skov 27/08 2014 10:08

Sv: Skisafari Canazei

Hej alle tre

Der ligger også en lille beretning fra en skisafari her der kan give lidt inspiration: http://www.skisport.dk/artikler/skisafari-skitouring-dolomitterne/

God tur når i kommer så langt.

Mvh Rasmus

Charlotte 28/08 2014 10:04

Sv: Skisafari Canazei

Hej Tom

Har også tænkt på det andet, men har sat tanken lidt op på ski safarien, så indtil videre bliver det den jeg holder mig til

mvh
Charlotte

Vibeke Sylvest 29/08 2014 11:46

Sv: Skisafari Canazei

Hej Charlotte
Jeg har været en del gange på skisafari (med Winther da det eksisterede og med Trier) i 5 dage i Superskidolomiti området, både som alenerejsende og sammen med en veninde eller min søn. Jeg kan klart anbefale det. Til vinter har jeg endda tilmeldt mig en 8 dages skisafari i uge 10, fordi jeg synes det er lidt "tamt" bare at tilbringe de resterende dagene i Canazei.

Du skal dog være indstillet på, at "bo" i en lille rygsæk, så skiftetøj, hårtørrer, makeup etc. vil være meget begrænset. Men det ser jeg også som en dejlig fordel. Der er sengetøj og som regel bademuligheder alle overnatningssteder.

Der er altid superhyggeligt samvær på overnatningsstederne om aftenen og rigtig god mad. O så har man pisterne helt for sig selv fra kl. 8-9

Så jeg kan kun anbefale skisafari.

Bedste hilsner
Vibeke

Jool 02/09 2014 12:37

Sv: Skisafari Canazei

har også været på skisafarie i Dolomitterne med overnævnte firma super tur super guider. Men der er altid et men, du skal kunne løbe på alle piste typer.du skal have et par ski som kan klare at køre i løs sne, softice og is, kort sagt et par ski med lidt rocker og ikke under 80 mm på midten, jow du kan også køre på smalle og stive ski, men du løber så mange pistekilometer hver dag at du vil sætte pris på et par ski som kan hjælpe dig lidt når du bliver træt.jeg var aftsted i 5 dage og det var en fin længde på turen, uge 3 er fortidligt 11 er super her er dagen blevet lidt længere og der er ofte super sol hele dagen og frost om natten

Jool 02/09 2014 12:41

Sv: Skisafari Canazei

hej Tom

hvilket tidspunkt tænker du på, hvor langtid, og hvilken alder har du, og så det sidste spm hvor god er du til at løbe på ski

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen