Skiferie Canazei uge 10 2016 Erfarne Seniorer 50+

Aage Jensen 25/06 2015 09:54

Dage på ski: 131
Seniorski
Vi skal til Canazei uge 10 2016 hvor vi har et lille hyggeligt hotel for os selv, vi bliver ca 22 og der er plads til et par stykker til.
Vil du med i senior skigruppen, og med til Canazei

Seniorski er en lille gruppe af erfarne skiløbere 50+ der hvert år tager på alpin skiferie sammen, vi løber gerne langt ud i skiområdet.
Vi prioriterer skiløbet højt og lægger vægt på fællesskabet i skiløbet og samværet efter skiløbet.

Er du en erfaren skiløber 50+ velorienteret, god samtale partner, der mangler selskab før, under og efter skiløbet er Seniorski måske noget for dig.

Med venlig hilsen
Aage Jensen

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Annelise M.thorup 01/10 2015 23:19

Sv: Skiferie Canazei uge 10 2016 Erfarne Seniorer 50+

Jeg vil gerne med. Har tidligere i dag spurgt til hvor rejsen i 2016 går hen. Har f or mange år sixen været i Canazei.

Aage Jensen 05/10 2015 14:35

Sv: Skiferie Canazei uge 10 2016 Erfarne Seniorer 50+

Hej Annelise
Tak for din henvendelse.
Vi bliver 21 der skal til Canazei i italien uge 10 2016.
I år har vi benyttet os af bureauernes book tidligt tilbud, og bookningen til rejsen er derfor lige afsluttet.
Alle vores pladser er besat, og jeg kan derfor ikke tilbyde, at du kan komme med, med mindre, der er en der melder afbud.
Hvis du melder dig ind i gruppen Seniorski, kan du blive skrevet på venteliste til vores skitur i uge 10 2016 og komme med i 2017.
Vi er alle gode skiløbere, og det kræves derfor, at du som minimum kan løbe på røde pister.
Er du eller andre der læser dette interesseret ? kan i kontakte mig.
Mvh
Aage Jensen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen