Rejseforum - Skiudstyr - Debat: Skibriller under 500 ??

<< Forrige: Mine første ski til fun park/piste skiNæste: Paintbrushing af hjelm >>

Skibriller under 500 ?? - skrevet den 19/1 2012 - 21:26
Martin Kilde
Hey.

Jeg leder efter et par billige skibriller men som stadig er i nogenlunde kvalitet.

Nogen der kan hjælpe med det?

Har selv lidt kig på:

Uvex Tomahawk: http://www.skisport.dk/skishop/solbriller-og-skigoggles/uvex-tomahawk/

Alpina Fight Quatro Black: http://www.billigsport24.dk/pi/Alpina_Fight_Quatro_BlackSORT_4711_59.aspx

Nogen der har erfaringer med disse / kan anbefale dem / kan fraråde at købe dem ?
- det skal lige tilføjes at jeg kører med hjelm.

Sv: Skibriller under 500 ?? - skrevet den 20/1 2012 - 13:06

Dage på ski: 234
Hjelholt
Hej,

Jeg har fra tidligere gode erfaringer med Alpinas Quattro linser, de giver rigtig god kontrast i overskyet vejr.

Uvex kender jeg ikke rigtigt...

Eller har jeg også ok erfaringer med Dr. Zipe briller. De koster ikke alverden, dvs. omkring 400 kr. for en med en std. linse, som dækker det meste vejr.
Fordelen ved dem er at de har udskifteligt linser, og en ekstra linse koster omkring 150 kr. så man kan købe sig f.eks. en lys gul linse til dage med dårligere sigtbarhed.

Min side: www.skisport.dk/minside/Hjelholt
Sv: Skibriller under 500 ?? - skrevet den 20/1 2012 - 14:15

Dage på ski: 86
Rationalisten
Uvex Tomahawk er en glimrende skibrille - især til prisen - som også har de fleksible holdere på siden, således brillen slutter fuldkommen tæt ved brug af skihjelm. To gode par skibriller, hvor du får value for money.

Min side: www.skisport.dk/minside/Rationalisten
Sv: Skibriller under 500 ?? - skrevet den 28/1 2012 - 21:26
frisor
super tråd. lige det jeg skulle bruge

Min side: www.skisport.dk/minside/frisor

<< Forrige: Mine første ski til fun park/piste skiNæste: Paintbrushing af hjelm >>

Til forsiden af "Skiudstyr"

Populære sider på Skisport.dk netop nu!

SkiShoppen - restsalg
Find skirejser og restpladser
Grupperejser
Køb & Salg
Lande

Tilmeld nyhedsbrev og vind lækkert skisæt

Få gratis nyhedsbrev med tips og tricks, artikler og tilbud - tilmeld dig nu og deltag i konkurrencen om et lækkert skisæt fra SkiShoppen!

Tilmeld nyhedsbrev og vind

Populært i Skishoppen
Til toppen Til toppen Tilføj siden til dine favoritter Bogmærk! Tip en ven om denne side Tip en ven Tilmeld dig vores nyhedsbrev om skirejser og skiferie med spændende nyheder, artikler, tilbud, nyttige tips Nyhedsbrev Bookmark and Share