Rejseforum - Rejsekammerater - Debat: Savner 2 roomies til Val Thorens 2010/11

<< Forrige: Østrig Fredag 18Dec. hjem igen 25dec.Næste: Roomies til Val Thorens 2010/11 >>

Savner 2 roomies til Val Thorens 2010/11 - skrevet den 18/9 2010 - 17:58

Henrik
Mikkel og jeg har skrevet sammen her på siden og efterfølgende været så heldige at finde en god lejlighed i Val T. Det er en 5 pers. lejlighed som vi dog kun ønsker at bo 4 i. Så vi mangler 2 personer der er friske på en god sæson. Lejligheden koster 16500Kr. + dep. på 2000Kr per person for hele sæsonen. En rigtig god pris for en lejlighed som denne, som ligger tæt på alt.

Mikkel er 25 år og fra Kbh. Han var i Val Thorens på sæson sidste år og kender derfor det hele.
Henrik er 22 år og fra Odense. (Første sæson og glæder mig helt vildt).

Link til billeder osv. af lejligheden:
http://www.rasmuschristensen.com/valthorensapartment/valthorens.html

Mail: kibaek1@hotmail.com

Tlf: 31714541

Hvis det har interesse og du er frisk på en god sæson, så send en mail eller giv mig et kald, så snakker vi om det.

Mvh. Henrik

Savner 2 roomies til Val Thorens 2010/11 - skrevet den 18/9 2010 - 18:59

Dage på ski: 21
Benny-Gade
Hey Henrik, Det skal lige siges med det samme at jeg venter svar på en jobsamtale som jeg var til. Så er ikke sikker på jeg kan komme afsted endnu.

Men smider dig lige en mail engang jeg har fået svar om jeg får job eller ej, ellers er jeg meget interesseret i at komme med jer afsted.

Hvornår skal i senest have besked, Jeg tænker på om i skal have betalt til lejligheden inden en bestemt dato ? Btw rigtig lækker lejlighed i har fundet.

Ved du om Mikkel evt. har forbindelser til muligt job i Val T ?

Mvh Benny Gade, 22 år fra Nordvestjylland.

Min side: www.skisport.dk/minside/Benny-Gade
Savner 2 roomies til Val Thorens 2010/11 - skrevet den 20/9 2010 - 15:36

Dage på ski: 21
Benny-Gade
Hej igen, Jeg er lige blevet optaget på den uddannelse som jeg har søgt til hvilket betyder jeg ikke har tid til at være skibums.

Held og lykke med jeres tur og søgen efter Roomies :)

Mvh Benny Gade.

Min side: www.skisport.dk/minside/Benny-Gade
Savner 2 roomies til Val Thorens 2010/11 - skrevet den 20/9 2010 - 21:10

Henrik
Tak Benny.

Held og Lykke med uddannelsen!

Mvh. Henrik

Savner 2 roomies til Val Thorens 2010/11 - skrevet den 21/9 2010 - 16:09
Jonas Jensen
Det lyder meget fristende.
bliver 18 år 1. december. Jeg bor tæt på Aalborg.
Du kan kontakte mig på jonasj_92@hotmail.com

mvh. Jonas

Savner 2 roomies til Val Thorens 2010/11 - skrevet den 8/10 2010 - 21:04
Kenneth
hey henrik har i fundet nr 3 og 4 ?
jeg er en frisk fyr på 29 har været på ski siden jeg var 10 år.. er mega frisk på hel season. har også været i de 3 dale før

Savner 2 roomies til Val Thorens 2010/11 - skrevet den 9/10 2010 - 17:00
Aske
Hej;-) Jeg er mega frisk!! skal bare lige have fundet et job først dernede.. kender i evt. noget? bare skriv på min mail askestenandersen@gamil.com så kan jeg lige skrive lidt mere der... er MEGA frisk!!!

Savner 2 roomies til Val Thorens 2010/11 - skrevet den 15/12 2010 - 21:45

Ninaseistrup
hey!
Mangler I stadig bofæller??!
jeg og en kammerat mangler sted at bo i januar og februar :)
hilsen Nina

<< Forrige: Østrig Fredag 18Dec. hjem igen 25dec.Næste: Roomies til Val Thorens 2010/11 >>

Til forsiden af "Rejsekammerater"

Populære sider på Skisport.dk netop nu!

SkiShoppen - restsalg
Find skirejser og restpladser
Grupperejser
Køb & Salg
Lande

Tilmeld nyhedsbrev og vind lækkert skisæt

Få gratis nyhedsbrev med tips og tricks, artikler og tilbud - tilmeld dig nu og deltag i konkurrencen om et lækkert skisæt fra SkiShoppen!

Tilmeld nyhedsbrev og vind

Populært i Skishoppen
Til toppen Til toppen Tilføj siden til dine favoritter Bogmærk! Tip en ven om denne side Tip en ven Tilmeld dig vores nyhedsbrev om skirejser og skiferie med spændende nyheder, artikler, tilbud, nyttige tips Nyhedsbrev Bookmark and Share