Rejseforum - Skiudstyr - Debat: Justering af bindinger

<< Forrige: Nye skistøvler - Min Dachstein foam, V3 Pro fra 1986 er revnet !Næste: Støvler med varme >>

Justering af bindinger - skrevet den 19/3 2010 - 09:39
Jesper
Jeg har lige købt nogle brugte ski (HEAD C160) med Tyrolia SLD 11 bindinger. De har imidlertid været brugt af en større støvle, og skal nu justeres ned til min støvle. Og det er så her jeg skal have lidt hjælp. På bagsiden af bageste binding er der en lille "tap" som kan løftes lidt, men umiddelbart giver det ikke mulighed for at justere. Og hvad med den forreste binding? Den skal jo også lidt frem, således mærke på ski og støvle passer sammen.

vh
Jesper

Justering af bindinger - skrevet den 19/3 2010 - 14:01
Paals
Min side: www.skisport.dk/minside/Paals
Justering af bindinger - skrevet den 20/3 2010 - 16:05
Jesper
Det var sku da fedt. Tusind tak for det.....

<< Forrige: Nye skistøvler - Min Dachstein foam, V3 Pro fra 1986 er revnet !Næste: Støvler med varme >>

Til forsiden af "Skiudstyr"

Populære sider på Skisport.dk netop nu!

SkiShoppen - restsalg
Find skirejser og restpladser
Grupperejser
Køb & Salg
Lande

Tilmeld nyhedsbrev og vind lækkert skisæt

Få gratis nyhedsbrev med tips og tricks, artikler og tilbud - tilmeld dig nu og deltag i konkurrencen om et lækkert skisæt fra SkiShoppen!

Tilmeld nyhedsbrev og vind

Populært i Skishoppen
Til toppen Til toppen Tilføj siden til dine favoritter Bogmærk! Tip en ven om denne side Tip en ven Tilmeld dig vores nyhedsbrev om skirejser og skiferie med spændende nyheder, artikler, tilbud, nyttige tips Nyhedsbrev Bookmark and Share