Jeg søger en REJSEKAMMERAT

Caspar 17/12 2014 21:52

Hejsa alle sammen! Jeg har pengene men alle dem jeg kender gider ikke, eller har ikke råd. Så jeg søger en at tage på skitur med, jeg har været 11 gange før! Så jeg er okay på Ski :) Det behøver ikke være verdens bedste sted, BARE der er sne og ski :D

- Caspar

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Jonathan 30/12 2015 02:40

Sv: Jeg søger en REJSEKAMMERAT

hej Søren Vestergaard ves du staedi måske jeg kar til at tag med på ski Canazei jeg bor i Skørping
pris påpension Lasties, der ligger yderst centralt

Søren Vestergaard 30/12 2015 11:50

Sv: Jeg søger en REJSEKAMMERAT

Hej Jonathan.
Lasties koster så vidt jeg husker omkring 350 pr. nat med morgenmad. Hyggeligt sted med god beliggenhed ...har boet der 4 gange tidligere. Du kan ringe til mig, hvis du er interesseret 20910495. Ski hilsen Søren

Christer Rasmussen 18/12 2014 10:39

Sv: Jeg søger en REJSEKAMMERAT

Hvornår vil du afsted, jeg er pt uden job så er ret fleksibel. 36år og altid stået på ski og snowboard, er det allerede her i jule ferien?

Ellervis 18/12 2014 15:04

Sv: Jeg søger en REJSEKAMMERAT

Det lyder fedt!! Jeg er selv kun 19 år, men det genere ikke mig! :) Jeg så et tilbud på "Jeresskirejer" Fra den 02.01-11.01.2015 (10 dage / 7 nat / 8 skidage) i Spindleruv Mlyn (Tjekkiet) jeg var der sidste år og det er fint nok til mig! jeg har også været i Wagrain i Østrig men synes det er LIDT for dyrt :)

Det koster 3000 kr. og er med Hotel, som jeg kender, skiudstyr, liftkort, og Bus! :) Det er et forslag :)

jens hejberg 22/12 2014 09:17

Sv: Jeg søger en REJSEKAMMERAT

Hej
Holstebro Skiklub arrangerer en tur i begyndelsen af januar og vi har 2 pladser tilbage. Nu ved jeg jo ikke hvor du kommer fra, men vi samler op med bussen i Holstebro eller ved motorvejen på vej mod Tyskland. Se nedenstående og hvis du er interesseret, så give mig et opkald på 61200322
6 dages skitur til Zillertal Østrig med 4 hele dage på ski
Skiklubben i Holstebro arrangerer næste år en 6 dages tur til Østrig. Turen går til Zell i Zillertal som er en af Østrigs hyggelige skidestinationer. Med liftkort til hele dalen tilbydes snesikre forhold og muligheder for at køre på alle slags pister.
Zell hvor vi bor er et stort område med 160 km pister af alle sværheds grader, og der er gratis transport til nabobyerne.
Vi rejser i uge 2 med afgang fredag d.09.01. og hjemkomst onsdag d. 14.01. Vi rejser i ****bus direkte til og fra Holstebro.
Vi har valgt Danski Rejser som samarbejdspartner til turen.

Turen er med morgenmad på ankomstdagen + halvpension alle dage og aftensmad på afrejsedagen. Liftkort Zillertaler Superskipas ( incl. Hintertux Gletcher). Vi bor på Gasthof Zellerstuben i Zell.
Vi har vores egen skilærer med, som vil tilbyde undervisning til gode og let øvede i løbet af turen. Nybegyndere vil vi anbefale at booke skiskole. Klubben har lavet en super aftale med SKITEMA i Holstebro og leje af ski der bringes og hentes ved bussen.

Prisen for rejsen til dette fantastiske arrangement er kun 4275 kr. (Børnerabat på liftkort) Kontingentet til skiklubben er inkluderet i prisen. Se www.holstebro-skiklub.dk/ for yderliggere aktiviteter

Du tilmelder dig ved at indbetale det fulde beløb på konto nr. 7590-0001359556 snarest muligt. Husk at skrive navn ved tilmelding.
Ved spørgsmål kontakt alpinudvalget ved Jens Ole Poulsen tlf. 20450966 eller via mail jens.ole.poulsen@holstebro.dk. eller Jens Hejberg tlf. 61200322

Isabella Holm 22/12 2015 21:02

Sv: Jeg søger en REJSEKAMMERAT

Hejsa, søger også rejsekammerater i uger 52/53. Skal nemlig på arbejdet den 4.01 Kan se man kan finde noget på afbudsrejser. Skriv hvis det er

Søren Vestergaard 23/12 2015 11:07

Sv: Jeg søger en REJSEKAMMERAT

Hej alle.

Jeg kører til Canazei den 21-1-16. Jeg har planer om at køre hjem mandag den 1-2-16. Jeg bor på pension Lasties, der ligger yderst centralt i forhold til lift, bar Esso og indkøb. Jeg bor i Aalborg og har stået på ski siden klør konge var knægt.
God jul
Søren

Thomas 25/12 2015 23:43

Sv: Jeg søger en REJSEKAMMERAT

jeg vil gerne til Frankrig, Italien eller Østrig - gerne 3-4 dags tur. nogen der vil med?
hilsen Thomas

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen