Forlænget weekend til Østrig (23)24-27 marts

Brian Lund 20/03 2017 12:52

Hejsa, er der nogen der kunne tænke sig et smut med til Østrig her i weekenden?

Jeg har booket en lejlighed med plads til 5-6 personer, i Ötztal (Sölden / Kühtai / Hochgurgl) men indtil videre er det kun mig selv der skal af sted!

Lejligheden har jeg fra fredag til mandag og jeg kører fra Odense torsdag aften således at man kan nå at få 4 dage på ski med afgang mod Danmark mandag omkring ca kl 14 (hjemkomst cirka midnat mandag aften).

Jeg regner har plads til 2 personer ekstra med udstyr i bilen, det er en mindre lejebil men jeg ved ikke helt hvilken model endnu ("ford focus eller lignende" står der bare).

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Brian Lund 20/03 2017 12:59

Sv: Forlænget weekend til Østrig (23)24-27 marts

Jeg kan eventuelt samle op/sætte af et sted langs ruten på Fyn/Sydjylland og det ikke er den store omvej.

Carsten Knudsen 21/03 2017 22:33

Sv: Forlænget weekend til Østrig (23)24-27 marts

Jeg har en bil min datter og jeg vil gerne derned.

Carsten Knudsen 21/03 2017 22:38

Sv: Forlænget weekend til Østrig (23)24-27 marts

Hej hvis nu jeg står for at vi kommer derned. Jeg har en super fin bil og min datter vil meget gerne afsted

Brian Lund 23/03 2017 00:02

Sv: Forlænget weekend til Østrig (23)24-27 marts

Hej Carsten,

Jeg var væk med arbejdet hele dagen i går og har derfor først set din email her til aften!

Hvis du stadigvæk er interesseret kan vi måske godt finde ud af noget, jeg har dog muligvis en kammerat der gerne vil med, han skal dog lige finde ud af med arbejdet i morgen om han kan.

Lejligheden har i øvrigt to værelser, et med 2 enkeltsenge og et med en dobbeltseng samt en sovesofa i stuen.

Skriv evt. direkte til min email brian (a) lundfoto.dk så kan vi udveksle telefonnumre

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen