Rejseforum - Skirejser

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at oprette dit svar.Er du oprettet som bruger på skisport.dk kan du med fordel logge ind inden du skriver et indlæg.
Er du ikke oprettet som bruger kan du blive det her - det er gratis

Det er ikke tilladt:
At bruge forummet til annoncering, eksempelvis udlejning af lejligheder, tagbokse og salg af udstyr

Upassende indlæg og indlæg der har til formål at reklamere for andre websites/ virksomheder vil blive fjernet uden varsel.
Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.
Jeg ønsker at blive oprettet som gratis bruger. Du kan læse mere om fordelene ved at blive oprettet som gratis bruger her.
vis min emailadresse ved indlæg
jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Claus Peter Nielsen skrev:
Det er nok rigtigt, hvad Brian skriver ud fra pistekortene men efter min opfattelse er virkeligheden noget andet. Jeg finder det nemmere at komme rundt i systemet i Wagrain/Flachau/Kleinarl/Zaugensee på lette pister end i Saalbach. Ofte kan det jo være vanskeligt at forstå hvorfor en piste er blå/rød ud fra den aktuelle hældning i sammenligning med andre pister. Måske har det noget at gøre med at alle områder ønsker at have et bredt udvalg af pister i alle farver uanset hvordan det lokale bjerg ser ud.
Specielt en lang blå piste kaldet familienabfart ned til Schönleitenbahn i Saalbach er stærkt misvisende i farve. Det nederste stykke er stejlt og altid puklet sidst på dagen. Men hvis den var benævnt rød ville man ikke have sammenhæng i området på blå pister !
Med alt dette være ikke sagt, at Saalbach er et dårligt område tvært imod, men der er mange steder hvor de blå pister nok nærmere burde være røde.
Hilsen Claus Peter
Skriv de fem tegn du ser i det hvide billede ovenfor i feltet. Dette er for at undgå at forummet misbruges til spam/reklame
Når du trykker "Indsæt indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket så kan dit indlæg ses på siden. Er du bruger skal du logge ind på næste side før indlægget bliver aktivt.

Tilbage til indlægget
Til forsiden af "Skirejser"
Til forsiden af forummet